TRIMIT Furniture, en komplett standardløsning designet for møbelindustrien

See what we can do >

Eksempler på segmenter innenfor møbelindustrien:

See what we can do >
  • Sofaer
  • Stoler og bord
  • Kontormøbler 
  • Kitchens & bathrooms 
  • Hyller og skap
  • Utemøbler 
  • Garderobeløsninger 
  • Småmøbler

Produkt Konfigurator

Dette verktøyet lar deg sette opp alle nødvendige forhold for å kontrollere hva som kan og ikke kan konfigureres.

Read more

Reporting & BI
 I TRIMIT Furniture er det en rekke statistikker og overvåkingsverktøy tilgjengelig for hele tiden å holde seg oppdatert på økonomiske indikatorer og ad hoc-oppfølging.

Read more

Tilbud og bestillinger
TRIMIT Furniture gir deg oversikt rett fra tilbudet. Med TRIMIT har alle dine selgere full oversikt over nåværende og fremtidige produkter, bestselgere, leveringstider og priser.

Read more

Økonomi og regnskap

Når du begynner å bruke TRIMIT Furniture bringer du automatisk alle ansatte nærmere hverandre. Alle inndataene bruker det samme systemet, noe som betyr at du har mye lettere tilgang til oppdatert informasjon.

Read more

 CRM og Krav
TRIMIT gir deg en konstant og nøyaktig oversikt over hvor kundens ordre er og når kunden kan forvente levering.

Read more

Kjøp
Med TRIMIT Furniture får du en rekke verktøy som hjelper deg med å håndtere NooS og forhåndskjøp på en enkel og oversiktlig måte.

Read more

 Hvorfor velge TRIMIT Furniture

See what we can do >

TRIMIT Furniture fra CORNATOR er en komplett standardløsning, designet perfekt for møbelindustrien og dine utfordringer. 

 Løsningen TRIMIT Furniture gir deg en komplett oversikt over alle prosesser i virksomheten din. Med et komplett integrert IT-system kan du optimalisere verdikjeden hele veien fra design til kundeservice.

Suksesshistorier fra våre kunder

See what we can do >

TRIMIT Furniture er med stor suksess benyttet av møbel-bedrifter innen produksjon, engros, distribusjon og detaljhandel. De jobber med standard- og skreddersydde skap, bord, skrivebord, sofaer, stoler, møbeltrekk og tilbehør til hjemmet, samt kjøkken og bad.
Dette er noen av de mange suksesshistoriene våre.

Sterk konfigurasjon

See what we can do >

Fredericia Furniture har hatt stor nytte av prosjektkonfiguratoren, som sikrer en riktig videreføring av dataflyten fra innkjøpsordre til produksjonsordre.

Sterk variantkonfigurasjon, god prisstruktur og solid kunnskap om møbelindustriens forhold er viktige årsaker til at det familieeide møbelselskapet Fredericia Furniture har valgt Dynamics NAV / 365 Business Central med TRIMIT Furniture.

Fra 100.000 til 100 varenumre i Montana

See what we can do >

De fem milliardvariantene er "skjult" bak 100 varenumre, og systemet sørger for at en automatisk generering av varenumre finner sted. 

Resultatet er avhengig av hvilke parametere og tegninger kunden og selgeren fyller ut i butikken. Det er en stor hjelp for vår produksjon og ordrehåndtering, og dette var hovedårsaken til at vi valgte TRIMIT Furniture.

Forbedret informasjonsflyt hos Andersen Furniture

See what we can do >

 Det vellykkede møbelselskapet Andersen Furniture Møbelsnedkeri A / S (Andersen Bros. Furniture Carpentry) bruker nå Microsoft Dynamics NAV / 365 Business Central og TRIMIT Furniture fordi selskapet ønsket å forbedre informasjonsflyten i hele prosessen fra ordre til levering.
Systemet kan kontrollere et ubegrenset sett med konfigurasjonsvarianter på en enkel og klar måte, noe som hjelper brukerne våre. Dette er en stor fordel for oss.