Debug

  • JSON
  • CSS
  • HTML

TRIMIT Furniture

See what we can do >

Ende-til-Ende gjennomføring og optimalisering av prosesser - fra design til leveranse. 

  • Lokalt
  • Alle enheter 
  • I skyen

Hvorfor ikke gjøre dagen din lettere?

See what we can do >

Som produsent eller leverandør i møbelindustrien, streber du etter å møte kundenes behov ved å tilby et stort utvalg av produkter som kommer i mange forskjellige varianter av materialer, farger, overflater, tekstiler etc.

Koordinering og styring av alt fra salg, innkjøp av råvarer, lager, produksjon etc. kan være utfordrende.

Hvorfor ikke bruke en enkelt programvareløsning for å optimalisere virksomheten din og jobbe mer effektivt?

TRIMIT Furniture er en programvare for møbelvirksomhet som hjelper deg med å administrere og utvide virksomheten. Bygget på Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central, fungerer den ved å forbedre den verdensledende ERP med møbler-spesifikke muligheter.

Med TRIMIT Furniture får du en enhetlig plattform, der alle jobber i samme system og hvor du kan jobbe mye bedre sammen både internt og eksternt.

Mindre arbeid, høyere profitt

See what we can do >

ERP-programvareløsningen er utviklet og raffinert i nært samarbeid med møbelbedrifter siden 1990, og gir deg de verktøyene du trenger for å optimalisere virksomheten din. Få synlighet for produkter og prosesser, automatiser og strømlinjeform prosesser, reduser produkt- og forretningskostnader, tilrettelegge for samarbeid og kommunikasjon, forbedre produktiviteten og glede kundene dine.

TRIMIT Furniture strever etter sitt løfte om å halvere arbeidet og doble ditt resultat gjennom: 

  • Online kalkulasjon ved opprettelse av ordre 
  • Håndtering av varianter og dimensjoner gjennom hele løsningen 
  • Variantresultater avhengig av kunde, land for grunnleggende varedata 
  • Produktkonfigurasjon - kontroll av individuelle varekvaliteter på ordrestadiet 
  • Optimalisering av ordrehåndteringsprosessen 
  • Enkel opprettelse og vedlikehold via masters 
  • Ubegrensede varianter og dimensjoner 
  • Mulighet for Shop-Floor Management 
  • Kapasitetsplanlegging 
  • Konturstyring av flaskehalser gjennom hele ordreprosessen 
  • Automatisk opprettelse av produksjonsordrer i forhold til kundeordre 
  • Kombinasjon av faktiske kostnadspriser og standard kostpris Priser 
  • Søk basert på tekniske spesifikasjoner Direkte integrert med Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central

TRIMIT utvider den kjente og brukervennlige opplevelsen som deles på tvers av mange Microsoft-produkter, og vi støtter alltid den nyeste versjonen av Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.

Utforsk TRIMIT Møbels mange funksjoner

See what we can do >

Forbedre og utvide funksjonaliteten i Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central for selskaper i møbelindustrien.

I en verden der endring er normen snarere enn unntaket, og forretningsmodellen din vil endres over tid bør du velge en fleksibel programvare-løsning for bedriften din.
En løsning som fortsetter å støtte virksomheten din uansett strategi og fokus.

Møbel ERP med netthandel

See what we can do >

TRIMIT Furniture leveres med nettbutikker og nettportaler som er fullt integrert i kjerneløsningen for ERP-programvare. Få funksjonaliteten du trenger ut av boksen, og legg eventuelt merkevarens utseende og preg med et tilpasset tema.

Med TRIMIT har du kontroll over alle forretningsprosesser - fra den eneste, vanlige programvareplattformen.

Suksesshistorier fra våre kunder

See what we can do >

TRIMIT Furniture er brukt av møbelselskaper innen produksjon, engros, distribusjon og detaljhandel. De jobber med standard- og skreddersydde skap, bord, skrivebord, sofaer, stoler, møbeltrekk og tilbehør til hjemmet, samt kjøkken og bad. Dette er noen av de mange suksesshistoriene våre.

Sterk konfigurasjon

See what we can do >

Fredericia Furniture har hatt stor nytte av prosjektkonfiguratoren, som sikrer en riktig videreføring av dataflyten fra innkjøpsordre til produksjonsordre. 

Sterk variantkonfigurasjon, god prisstruktur og solid kunnskap om møbelindustriens forhold er viktige årsaker til at det familieeide møbelselskapet Fredericia Furniture har valgt Dynamics NAV / 365 Business Central med TRIMIT Furniture.

Bedre service med B2B

See what we can do >

 "Vi kan ta kontakt direkte med forhandlerne våre, og vi kan informere dem om gode tilbud, salg og lignende direkte gjennom portalen. Ved å logge på kan forhandlerne også få tilgang til all informasjon som er relevant for dem. Og det er en vinn-vinn-situasjon. ” 


Anette Muus
,
-økonomisjef, Cane-Line

Forbedret informasjonsflyt hos Andersen Furniture

See what we can do >

Det vellykkede møbelselskapet Andersen Furniture Møbelsnedkeri A / S (Andersen Bros. Furniture Carpentry) bruker nå Microsoft Dynamics NAV / 365 Business Central og TRIMIT Furniture fordi selskapet ønsket å forbedre informasjonsflyten i hele prosessen fra ordre til levering. 

Systemet kan kontrollere et ubegrenset sett med konfigurasjonsvarianter på en enkel og klar måte, noe som hjelper brukerne våre. Dette er en stor fordel for oss.

Ros til TRIMIT Møbel

See what we can do >

Vi valgte TRIMIT Furniture fordi de kunne presentere en B2B-løsning som ingen andre leverandører kunne. Med denne løsningen kan vi gi både forhandlerne og kundene våre et høyere servicenivå

- Cane-line

Vi fikk en mye bedre flyt i hele prosessen fra ordrer gjennom produksjon og logistikk til den faktiske endelige leveransen da vi implementerte TRIMIT Furniture.

- Brødrene Andersen

TRIMIT Furniture håndterer automatisk innkjøpsordrer og ber om en bekreftelse fra leverandøren. Bestillingene blir bare lagt inn en gang i systemet, og ofte skjer dette i butikkene i tegneprogrammet, og vi opplever sjelden noen feil

- JKE Design